@KiRa$ bLoG....

@KiRa$ bLoG....

Jumlah Paparan Halaman

Ahad, 11 Mac 2012

kursus kawen...

hari nie masuk hari kedua kursus pra perkahwinan untuk bulan Mac, 2012....bosan aku melayan karenah peserta2 kursus yang banyak songeh.....macam2 ragam..ada yang masih dok berkumpul lelaki pompuan siap masuk lambat ke dewan untuk ceramah pagi nie...bila ditegur siap tarik muka, yang peliknya si lelaki takut bila kena warning tapi peserta pompuan sorang nie siap tarik muka n tunjuk lagak lagi...hai budak2 sekarang ni naik heran aku bila kita bagi muka ni la jadinya...ada satu lagi kes pagi tadi jugak 3 orang member nie yang sorang member tue siap tolong tandatangan borang kehadiran  untuk member dia yang lain...apa lagi terus naik darah aku dibuatnya..mula la kuar ceramah aku yang mengalahkan ustazah kat pejabat agama aku nie...tapi alhamdulillah budak2 nie mintak maaf dan berjanji takkan buat lagi...satu lagi kes ada yang siap makan berdua-duaan kat dalam kawasan pejabat agama, dah la datang ambik kursus kawen itu buat la perangai ni elok2 sikit..biaq la sopan....ada yang dah bunting baru nk kursus pastu siap nak tunda...dik oiii kalau tunda kursus, dibuatnya terberanak camna..hai macam2 kes..!! naik pening kepala aku... 
Dalam pening2 nie pun Alhamdulillah harap2 budak2 nie dapat habiskan semua 11 topik senang sikit kerja aku, harap tak dak la yang kena ganti topik...so boleh la aku terus bagi terus sijil kursus kawen kat budak2 nie..... 
Walaupun ada yang banyak karenah tapi ada jugak yang sopan.   

Tiada ulasan: