@KiRa$ bLoG....

@KiRa$ bLoG....

Jumlah Paparan Halaman

Ahad, 22 April 2012


Melihat pada laman muka buku aku, membuatkan aku ingin berkongsi di blog aku nie...tak sanggup aku tengok keadaan baby nie, kepada ibubapa yang mempunyai anak tak kisah la kecil ke besar yang penting awasi anak anda...!! Malang tidak berbau.....kalau berbau mesti kita dah berjaga-jaga..betul tak..??
Carikkan di kain cadar bertambah memilukan hati ini, bertapa sukarnya baby nie bertarung nyawa...Dimana ibubapa atau penjaganya ketika itu....?? 
Ramai ibubapa memikirkan anak mereka selamat jika berada didalam katilnya setelah dipagarkan katil tersebut....mungkin juga penjaganya tidak terfikir bahawa ruang yang ada di sekitar katil baby tersebut membolehkan baby tersebut cuba meloloskan badannya keluar dari ketilnya semasa ketiadaan penjaganya.

P/S :- Keadaan ini membuatkan aku bertambah risau akan keadaan anakku....Ya Allah, kau lindungilah anakku dan anak-anak saudaraku dari apa jua keadaan yang berbahaya....Amin..!!

Tiada ulasan: